Prezes zarządu firmy KAMSOFT S.A. Absolwent Wydziału Automatyki i Informatyki Politechniki Śląskiej oraz Wydziału Matematyki, Fizyki i Chemii Uniwersytetu Śląskiego.
Nauczyciele akademiccy zwykle tak szybko mówili i zapisywali wzory na tablicach, że trudno było za nimi nadążyć. Opracowałem więc własną skrótową notację, którą najpierw zapisywałem w brudnopisie, a potem przepisywałem „na czysto”, by szybciej zapamiętywać materiał. Korzystałem nie tylko z matematycznych symboli, ale miałem także odpowiedniki poszczególnych słów i całych zdań, a nawet znaczki charakteryzujące dany proces myślowy. Co więcej, zapisywałem inne zdarzenia podczas wykładów. Jeśli wykładowcy upadła kreda albo kichnął, albo się potknął, ja to notowałem. Potem podczas nauki, dzięki tym komentarzom, odtwarzałem w myślach całą sytuację wraz z zapisanym na tablicy materiałem. To była świetna, niezwykle skuteczna metoda, którą mogę polecić każdemu studentowi.